Vezi toate noutăţile

Cum poți reduce acneea printr-o alimentație sănătoasă

Cum poți reduce acneea printr-o alimentație sănătoasă

Relaţia dintre acnee şi dietă a fost dintotdeauna extrem de controversată, însă nu există niciun dubiu că regimul alimentar poate influența sănătatea pielii. În același timp, o alimentație sănătoasă susținută cu sport ajută la menținerea greutății, stimulează circulația, oferă un tonus mai bun și îmbunătățește calitatea pielii.

Când vine vorba de o piele sănătoasă, alimentația joacă un rol foarte important susținut de aforismul ,,ești ceea ce mănânci”. Un ten curat este un ten aflat în echilibru, care dispune de toate vitaminele și mineralele necesare pentru a-i crea un mediu propice. Dar ce ne facem când avem deja pielea afectată de acnee? Este alimentația un factor important în secretul unui ten curat?!

Tenul care este deja afectat are nevoie atât de sfaturile unui specialist, de un tratament personalizat, de o rutină de curățare și îngrijire, dar și de o alimentație echilibrată. La început este indicat să se țină o dieta în care să se evite consumul de dulciuri concentrate. Este recomandat ca fiecare persoană care suferă de acnee să observe alimentele care determină o agravare a leziunilor și să oprească sau să limiteze consumul acestora. Probabil deja ți-ai format o imagine în care pentru a avea un ten impecabil înseamnă să renunți la a mai mânca, ceea ce este total eronat. La început, ca în orice dietă, va fi provocator, dar beneficiile pe care le va resimți organismul și pielea vor merita efortul! Pentru că am vorbit în mare despre produsele la care trebuie să renunți, îți vom oferi și o listă de alimente care le vor înlocui pe cele nocive tenului tău: cerealele și tărâțele consumate la micul dejun, fructele consumate în pauzele dintre mese sau ca suplinitor al ,,dulcelui”, legumele preparate termic, ceaiul verde, apa plată.

Problema consumului de lactate este destul de controversată. Potrivit unui studiu din 2005, publicat ulterior în American Academy of Dermatology şi realizat pe aproximativ 47.000 de femei, există o strânsă legătură între consumul de produse lactate și explozia de coşuri. De asemenea, o altă cercetare, realizată de data aceasta pe 5.000 de adolescenţi, asociază lactatele cu inflamaţiile frecvente la nivelul feţei. Mai exact, lactatele cremoase, brânza cottage şi iaurturile de băut sunt cele mai incriminate. Însă există şi o altă explicaţie, oferită de medicul dermatolog Joel Schlessinger: „Majoritatea lactatelor pe care le consumăm provin de la animale gestante, deci conţin o mare cantitate de hormoni ce poate da peste cap producţia de sebum umană prin influenţa pe care o au aceştia asupra insulinei. De aceea, este recomandat să consumăm doar lapte organic, care provine de la bovine care nu au fost hrănite artificial cu hormoni de creştere”, situație întalnită și în cazul cărnii din comerț.

Dacă vă identificati printre persoanele care au astfel de probleme, evitaţi consumul acestor alimente sau înlocuiţi laptele clasic cu cel de migdale, care este mult mai sănătos şi nutritiv.

Acum, intervine o altă întrebare: ,,Pot alimentele să vindece în adevăratul sens al cuvântului acneea?” Răspunsul direct ar fi că nu, dar pot să amelioreze din simptome în asociere cu aplicarea produselor care au menirea de a controla acneea. O astfel de gamă este și Pharmacore Acne Control, care te ajută să scapi de acneea nedorită.

Odată ce vei începe sa incluzi aceste alimente în meniul tău și să le excluzi pe cele dăunătoare, zilnic vei observa o îmbunătățire și vei ajunge peste ceva timp să îți dai seama că nu e atât de greu să nu mănânci carne grasă, chipsuri sau batoane întregi de ciocolată.

 

Gama Pharmacore® Acne Control

Gama completă pentru tenul cu forme ușoare și moderate de acnee.

Află mai multe despre gama

Uite cum este să fii social!